środa, 27 kwietnia 2011

siedem informacji o mnie;)


zaprosiła mnie do pewnej zabawy, wyróżniając mój blog. Marzenko bardzo Ci za to dziękuję, to moje pierwsze wyróżnienie.

A oto siedem informacji o mnie, chociaż przez moje gadulstwo, Ci co mnie znają wiedzą o mnie często więcej, niż by chcieli:

1.    Nie cierpię zimy.
2.  Uwielbiam truskawki i tagliatelle z borowikami.
3.  Mój ulubiony kwiat to Hibiskus.
4.  Podobno słoń nadepnął mi na ucho, tak więc dobrą muzykę rozpoznaję po tym, że mam "gęsią skórkę".
5.  Uwielbiam leniuchować.
6.  Jestem okropną spóźnialską.
7.   Ciągle czegoś szukam.
 
Ci, którzy znają mnie tylko wirtualnie, napewno  dowiedzieli się o mnie czegoś więcej.

Zapraszam do zabawy:
Martka
pinki_ak
Kamila
JOASIA
ankarcraft

Oto zasady gry:
1. Napisz adres bloga, który przyznał Ci nagrodę.
2. Napisz 7 faktów o sobie.
3. Podaj 7 blogów, które najczęściej czytujesz.
4. Powiadom te blogi o wygranej
Pozdrawiam wszystkie wyróżnione blogerki ;)

4 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Tylko ja już brałam udział w tej zabawie :( Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoń nadepnął Ci na ucho?? Nie zgadzam się, domagam się jeszcze jednej informacji, bo 4 to ściema. Hibiskus i tagliatelle z borowikami to dla mnie o Tobie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa pozostawione na moim blogu, oczywiście postaram się (najprawdopodobniej po długim weekendzie) przekazać ,,pałeczkę ,, dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję z całego serca za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń