poniedziałek, 5 marca 2012

Przepiśnik

Jakiś czas temu zrobiłam kolejny przepiśnik, tym razem chyba dla siebie.  Mało mam przepisów, bo w kuchni zazwyczaj improwizuję, ale ostatnio zaczęłam piec ciasta. W tej kwestii mam jednak za małe doświadczenie, żeby pozwolić sobie na improwizację. Mam więc przepiśnik, a pierwszy przepis jaki się w nim znajdzie, to będzie przepis od mojej siostry na sernik z rosą, który jest przepyszny i bardzo prosty.
Pieczenie ciast to dla mnie nowe doświadczenie, ponieważ dopiero od niedawna posiadam piekarnik.  W moim domu rodzinnym miałam piekarnik, ale wtedy żyła jeszcze moja Babcia, która piekła 3 ciasta tygodniowo i były one tak smaczne, że nie śmiałam robić jej konkurencji. Zresztą i tak byłam bez szans, bo takich ciast nikt nie piekł i niestety nie piecze.



moja kuchnia z piekarnikiem, no i herbatki też jest gdzie się napić :)

2 komentarze:

  1. No no kochana, jak już masz przepiśnik, piekarnik, to czuję, że będziesz szaleć... Ty w kuchni, a rodzina z radości ;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. w porę wypowiedziane słowa... patrz kolejny post ;) dziękuję za inspirację:):)

    OdpowiedzUsuń