wtorek, 6 marca 2012

ślimaczki


Mój J. uwielbia różnego rodzaju smakołyki i jak w sobotę robiłam pizzę to poprosił, żebym zrobiła mu bułeczki. Nie zrobiłam ich, bo nie wiedziałam czy takie cisto z pizzy się do tego nadaje, ale postanowiłam, że się w tym zakresie dokształcę. Wiedza szybko przyszła, bo jak wczoraj przeglądałam moje ulubione blogi to trafiłam na ciekawy przepis u Hanuszki   - http://hanulkowydom.blogspot.com/.

Nie wiem czy zrobiłam wszystko jak trzeba, bo moje kręciołki nie wyszły, aż tak ślicznie jak u Hanuszki, ale najważniejsze, że były smaczne.


No to mam już 2 przepis do mojego zeszytu "Magiczna kuchnia" - kolejna porcja kręciołków już niebawem i tym razem będą równie śliczne jak pyszne ;)
Zapomniałam jeszcze napisać o o dodatku do kręciołków - o smacznym Latte, które mojemu J. wychodzi najładniejsze :)

3 komentarze:

  1. ślimak wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na następne nasze spotkanie (jak się to nam w końcu uda) postaram się przygotować takie ślimaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sie nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń